mandag den 29. september 2014

Dagens kompliment

Her til formiddag var jeg forbi og tale med en ældre familieveninde, der arbejder på en cafe.

En af hendes stamkunder var dybt betaget af mig og sagde, at jeg var så smuk og velformuleret, at jeg burde arbejde på DR2. Den lille kanal, fordi jeg er lidt alternativ i tøjet, sagde han. Og så fordi jeg er lidt for bred - "men det gør ikke noget" insisterede han. Han roste mig for at tale så tydeligt og klart, at man kunne høre, hvad jeg sagde, selv over musikstøjen og snakkelarmen.

Jeg rødmede og sagde tak. Ignorerede at han måske småbagte på mig (tror jeg nu ikke). Og siden jeg øver mig i at tage komplimenter til mig, så bliver den skrevet ned her.

Overvejede at bede ham ringe til DRs programchef og foreslå mig som vært. Det ville da være et ok arbejde?
Kunne godt se mig selv som medvært til Adrian Lloyd Hughes. Eller som vært på et film/musik-program. Åh ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar