mandag den 18. november 2013

This shit just got real!

Så sidder man der, helt uskyldigt og med hemmelig blog og fiser den af på ens virkelige facebook, hvor så selveste amarOrama linker til fuldaffuld. Den her blog. Min blog!

Luften i rummet forsvandt. Fik prikflimmer for øjnene.

Og jeg forstod ikke helt, hvorfor hun skrev... Hvad StineStregen (dobbelt-falden-på-halen) egentlig mente...
Er der tale om blogmobning? Gør de grin med mig, fordi jeg er totalt blank? Hvor lam i roen er man (jeg) egentlig, når man (jeg) kan sammenligne junkspisning med tys-tys 'ellers-bliver-dit-liv-ødelagt'-fødsel...

Malenes kommentar (TAK! Jeg ved ikke, hvem du er, men jeg elsker dig) gjorde, at jeg kunne trække vejret. Rolig nu. Alle hader dig ikke. (Håber jeg...)

Blev så efterfølgende forbandet trist over, at min instinktive reaktion var "Panik! De tænker dårligt om mig!"

...hedder det forresten dårligt selvværd eller dårlig selvtillid? Jeg kan aldrig hitte ud af forskellen. 
Det kan google heldigvis, med hjælp fra DRs Tværs.

Den gode nyhed er så, at i mit tilfælde er det a whole lotta both.
Oh well.

Sidder nu og refresher min browser i en sådan grad, at jeg ender med at få museskader, mens jeg med angstsvedsoverskæg ser dagens besøg stige og stige og stige. *Gulp*

(Mærkeligste indlæg udgivet = tjek. Det må være noget der sker, når man ikke får nok ilt til hjernen.)

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha, jeg går ind for at kigge nærmere på din blog - og ser så det her. UNDSKYLD, hvis det ligner mobning. Jeg har for nyligt tegnet mig selv synge og danse med en gigantisk tampon, fordi jeg synes, der er alt for meget, folk skammer sig over og derfor holder hemmeligt. Gid alle ville indtage gader og stræder med KASSER af tamponer, BigMacs og iturevne hjerter (altså dem, der nu har iturevne hjerter - ked af synes jeg heller ikke, man skal gemme væk). Du skriver godt, og du skal ikke høre på folk som mig, der ser kæpheste over alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du behøver ikke undskylde. Da det ikke længere sortnede for mine øjne, læste jeg noget helt andet i dine og amarOramas kommentarer. (Håber jeg) ((Again with den dårlige selvtillid...))
      Og du har jo helt ret - vi skal holde op med at skamme os! Jeg ville ønske, at jeg ikke gjorde det.
      Det er den her nye blog-affære blandt andet et forsøg på - for hvis jeg skriver om ALT her, uden filter, så kan det være det smitter af på det "virkelige" liv... here's hoping.

      Og tak for komplimenten. Sådan nogle er jeg ekstremt dårlig til at tage imod, så derfor sender jeg den fluks tilbage med et "Ditto". Plus et "Du tegner også rigtig godt!"

      Slet
  2. Hej Fuldaffuld.
    Malene er mig :) Og selv tak! Jeg mener hvert et ord :) Og hvor sejt er det lige at jeg nu på een dag er blevet nævnt på hele 2 blogs! :D Jeg glæder mig til fortsat at følge med..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det er mig, der takker!
      Jeg håber, du ikke bliver skuffet over at følge mig ;)

      Slet